میزان مصرف CPU


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



پس از اتمام ، این فرصت خوبی است که هارد دیسک خود را مرتب کنید. برای انجام این کار ، درایو C "هر درایویی که ویندوز روی آن نصب شده است" را انتخاب کرده و سپس بر روی آن راست کلیک کرده و آخرین گزینه را انتخاب کنید ، Properties ، یک پنجره جدید باز خواهد شد ، بر روی Disk Cleanup کلیک کنید تا اجرا شود ، سپس قسمت هایی که حجم زیادی دارند اشغال کنید ، در صورت عدم نیاز به آنها را انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

 

پس از انجام این مرحله نوبت به مرتب سازی پرونده ها بر روی دیسک سخت شما می رسد ، با انباشت فایل ها به طور مرتب و منظم در کنار هم ، سرعت و کارایی دیسک سخت و البته کامپیوتر شما افزایش می یابد. این به Defrag معروف است.

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7

شما باید ابزارها را از همان پنجره Properties درایو خود انتخاب کنید. در این بخش سه بخش وجود دارد که برای باز کردن پنجره ، بخش Defragmentation را انتخاب می کنیم.

 

اکنون درایو C را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا Defrag را شروع کنید. بسته به ظرفیت هارد دیسک شما و میزان اشغال آن ممکن است انجام این کار طولانی باشد. همین کار را برای درایوهای دیگر خود نیز انجام دهید.

 

پس از انجام این کار ، وقت آن رسیده است که هنگام راه اندازی ویندوز از یک دسته برنامه های غیر ضروری خلاص شوید و فضای خود را کاهش داده و میزان مصرف CPU را کند کنید و سرعت و کارایی رایانه را کاهش دهید.

 

برای این کار به منوی Start رفته و Run را انتخاب کنید. اکنون در پنجره ای که باز می شود ، msconfig را تایپ کرده و سپس ok را بزنید.

یک پنجره جدید باز خواهد شد. آخرین گزینه را انتخاب کنید ، راه اندازی کنید. اکنون لیستی از تمام برنامه هایی که با شروع Windows اجرا می شوند نمایش داده می شود.

 

شما باید برنامه های غیر ضروری را انتخاب کرده و علامت آنها را بردارید. به عنوان مثال ، به دنبال برنامه هایی مانند Nero ، winamp ، iTunes Helper و و باشید و مراقب باشید که فقط آنها را بردارید و آنها را غیرفعال نکنید ، و بخش های دیگری را که ممکن است به طور جدی به ویندوز شما آسیب برساند و احتمال اینکه ویندوز شما باشد ، لمس نکنید. بوت نخواهد شد بسیار زیاد است است. پس از انجام این مراحل ، یک بار کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدداً آن را مجدداً راه اندازی کنید.





:: برچسب‌ها: حل مشکل مصرف بیش از حد cpu در ویندوز 7 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 7 , دانلود نرم افزار بهینه ساز cpu , کاهش مصرف cpu در ویندوز 10 , نرم افزار افزایش سرعت cpu , نرم افزار بهینه سازی cpu , تنظیمات cpu در ویندوز 10 , نمایش مصرف cpu در ویندوز 10 , حل مشکل مصرف بیش از حد cpu در ویندوز 7 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 10 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 7 , نرم افزار کاهش مصرف cpu , کنترل مصرف cpu , مصرف زیاد cpu در ویندوز 10 , نمایش میزان مصرف cpu اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');