پیدا کردن نقطه اتصال مشکل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در پیدا کردن نقطه اتصال مشکل دارید. توصیه می کنم با یک دوربین (موبایل) از نقطه اتصال این سیم به مادربرد عکس بگیرید تا بعداً مشکلی ایجاد نشود.

 

محیط بیرون و لبه های تیغه ها را با پارچه کاملاً تمیز کنید (اگر رطوبت بسیار کمی دارد).

 

سپس برچسب را به آرامی در وسط فن بلند کنید تا شافت فن را علامت بزنید. ممکن است برخی از فن ها لایه لاستیکی یا مشابه آن را در شافت خود داشته باشند.

 

همچنین می توان آن را با نوک ناخن یا پیچ گوشتی و سپس یک یا دو قطره روغن با قطره چکان داخل محور چرخش فن بلند کرد. (تصویر زیر)

 

برچسب و موارد دیگر را تعویض کرده و فن را در قسمت موردی دوباره نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که فن به طور صحیح روی سی پی یو نصب شده است و سیم کاملاً به مادربرد در جای صحیح وصل شده است ، سپس کیس را ببندید و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. برق را روشن کنید و آن را روشن کنید.

به احتمال زیاد ، این بار پس از روشن کردن رایانه ، از کمبود صدای فن شگفت زده خواهید شد!





:: برچسب‌ها: چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , روشن نشدن وای فای و بلوتوث گوشی , مشکل نقطه اتصال قابل حمل , چگونه به اینترنت دیگران وصل شویم , نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست , گوشی به وای فای وصل میشه ولی اینترنت نداره , تنظیمات وای فای گوشی سامسونگ , نقطه اتصال گوشی سامسونگ , چگونه به اینترنت دیگران وصل شویم , چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , نقطه اتصال تلفن همراه , نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست , مشکل نقطه اتصال j5 , چرا نقطه اتصال گوشی روشن نمیشود , اشتراک گذاری اینترنت با بلوتوث , چگونه برای نقطه اتصال گوشی سامسونگ رمز بگذاریم , مشکل نقطه اتصال قابل حمل , چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , مشکل وصل نشدن هات اسپات به ویندوز 7 , مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 7 , مشکل اتصال به اینترنت گوشی سامسونگ , مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 10 , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت با کابل , علت وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت در ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');