10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
مجموعه: ترفندهای رایانه ای
10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
سرعت و بهینه سازی ویندوز 7

پس از مدتی شاهد کاهش سرعت در ویندوز 7 خواهیم بود که مشکلاتی همچون کندی برنامه ها و کند کردن ویندوز را ایجاد می کند. در اینجا بهترین راهکارها برای به روزرسانی و بهینه سازی ویندوز 7 آورده شده است. در آخر ، ما یک نرم افزار مفید را برای بهینه سازی ویندوز 7 معرفی کردیم که برای نصب و خلاص شدن از شر ویندوز آهسته ، باید نرم افزاری مفید را معرفی کنیم. در این مقاله ، ما سعی داریم روش های بهینه سازی ویندوز 7 را برای عملکرد بهتر بررسی کنیم.

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7

1. اولین قدم در بهینه سازی ویندوز 7 استفاده از ابزار عیب یابی است که بطور خودکار مشکلات را برطرف می کند و برطرف می کند. برای این کار: در قسمت Start کلمه Troubleshooting را تایپ کرده و Troubleshooting را انتخاب کنید. در زیرمنوی System and Security ، بررسی مشکلات مربوط به عملکرد را انتخاب کنید. و سپس جادوگر را دنبال کنید.

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
ویندوز 7 را با استفاده از ابزار عیب یابی بهینه کنید

 

2. برای بهینه سازی ویندوز 7 برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. بهترین راه برای حذف برنامه هایی که قبلاً نصب کرده اید استفاده از برنامه ها و ویژگی ها برای این منظور است:

شروع —-> نوع: برنامه ها و ویژگی ها ——> برنامه ها و ویژگی ها را انتخاب کنید

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
بهینه سازی ویندوز 7

 

3. در مرحله سوم بهینه سازی ویندوز 7 ، برنامه های غیر ضروری را در Startup غیرفعال کنید. طبق معمول ، بسیاری از برنامه ها طوری طراحی شده اند که به طور خودکار به بخش Startup بروند. برای این کار به مسیر زیر بروید:

—–> msconfig را اجرا کنید

 

ویندوز 7 را با استفاده از ابزار راه اندازی بهینه کنید

 

در پنجره ظاهر شده ، برگه راه اندازی را انتخاب کنید. غیرفعال کردن برنامه ای که فکر می کنید هنگام راه اندازی ویندوز برای اجرای آن ضروری نیست.

 

4- ویندوز 7 را با استفاده از Defragment بهینه کنید:

دیسک سخت خود را پیش فرض کنید. به این منظور :

شروع type - نوع: Disrag Defragmenter

 

 

ویندوز 7 را با استفاده از ابزار Defragment بهینه کنید

5- با خاموش کردن شفافیت ، ویندوز 7 را بهینه کنید: یکی از جلوه هایی که در ویندوز 7 طراحی شده است ویژگی شفافیت است که البته برای غیرفعال کردن آن رم زیادی را می گیرد:





:: برچسب‌ها: دانلود بهترین برنامه افزایش سرعت کامپیوتر , دانلود بهترین نرم افزار افزایش سرعت ویندوز 10 , نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر ویندوز 8 , افزایش سرعت یک نرم افزار , دانلود نرم افزار افزایش سرعت دانلود برای ویندوز , نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر , نرم افزار افزایش سرعت cpu , بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز 10 , بهینه سازی سرعت ویندوز 7 , افزایش سرعت هارد در ویندوز 7 , افزایش سرعت بازی در ویندوز 7 , آموزش تصویری بالا بردن سرعت ویندوز 7 , نرم افزار افزایش سرعت ویندوز 7 , افزایش سرعت cpu در ویندوز 7 , افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز 7 , افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');