تهیه لیمو خشک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لیمو خشک برگ و یا تکه لیمو و یا خشک لیمو تراشه از نام دیگری از این خشک لیمو و برگ بسیار سالم و خوشمزه است و در نظر گرفته شده برای چای و همچنین به عنوان طعم دار, انواع خورش, نرم افزار, و تمامی خواص و عصاره لیمو را دارا می باشد و می تواند در طول سال این لیمو خشک برگ که در ذهن شما است. شما می توانید از این برش های لیمو برای طعم چای های مختلف و به ویژه چای استفاده کنید و آماده سازی بسیار ساده است و مدل های آماده بسیار مقرون به صرفه تر هستند. شما می توانید به راحتی خشک لیمو برگ در صفحه اصلی برای دیدن اگر شما یک solard در فر شما باید یک کار بسیار آسان بهتر است بعد از برش خوردن هسته آنها را جدا شدن به خاطر تلخ چای یا چای گیاهی و خورش و شما نیست. اما خواص لیمو خشک لایه شامل بسیار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آهن, پتاسیم, سدیم و منیزیم است.. خواص دیگر خوب هستند و آن را بسیار رضایت بخش به ترکیب آن با چای دلیل این است که در روزهای سرد سال و لیمو است که فروخته شده در بازار شامل برش های لیمو استفاده از سوپر دم کردن چای با لیمو و یا شما می توانید پس از ریختن چای, لیمو, قطعه قطعه داخل شیشه انداخته و مورد استفاده برای تهیه غذا. امروزه در پارسی دی ، نحوه طبخ لیمو خشک با فر و بدون فر ، به شما آموزش خواهیم داد که با ما باشید.
مواد لازم برای پخت و پز لیمو خشک ، قطعه قطعه در فر و بدون فر


لیمو تازه 1 کیلوگرم

چگونه می توان لیمو را برای چای و چای گیاهی خشک کرد
مرحله اول: تهیه لیمو

شما باید برای اولین بار لیمو تازه با پوست نازک است به طوری که رنگ آن کمی زرد و سپس آب داخل ران اصرار دارند در آب به часов ساعت اضافه کردن کمی تلخی لیمو که شما نیاز به فشار و صبر کنید تا آن را خشک.
گام دوم: برش لیمو

برای برگ از شیشه دستگاه با استفاده از یک غذاساز یا چاقو اول قطع سر و پایین لیمو هم بزنید و قطع همان مش یا از تیغه با چاقو معمول استفاده از مواد غذایی و برش هسته ای برای از بین بردن تلخی خورش یا چای گیاهی وجود دارد و نه چای.
مرحله سوم: لیمو خشک ، قطعه قطعه بدون فر

اما راه اول این است که به خشک کردن برش های لیمو را داخل سینی فویل و سپس قطعه قطعه برش روی هم چیده شده در سینی چیده و به صورت یک روز در برابر آفتاب چندین بار در چند روز و من کاملا خشک و رنگ در یک رنگ تیره.
مرحله چهارم: لیمو خشک را تهیه کنید ، در فر و سولاردم بریزید

برای آماده سازی یک لیمو خشک برگ در فر برای اولین بار قرار دادن همه چیز را در یک دوره آموزش آشپزی بلغور فر یا افتاب برای ۴۰ دقیقه با درجه متوسط در افتاب و برای ۱ ساعت به بالاترین درجه در فر قرار دهید و اجازه دهید لیمو خشک به طور کامل.
نکات کلیدی در تهیه برگ لیمو خشک برای چای و چای گیاهی

تیره تر از رنگ از خورشید بیشتر از آن باقی بماند در مقابل آن و مطمئن شوید که برای انجام این کار به دلیل قالب و یا شما می توانید با قرار دادن یک فن یا کولر در مقابل باد.
حتما لیمو خشک شده را در یک ظرف بسته در یک محل خنک و خشک نگه دارید.
لیمو خشک شده را به نور خورشید قرار ندهید.
شما می توانید لیمو خشک شده را تا 6 ماه ذخیره کنید و آن را در فریزر قرار دهید ، اگر می خواهید ، برای مدت طولانی.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : سه شنبه 6 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');