گردگیری درزهای کامپیوتر و لپتاپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



هنگام وارد کردن هوا در این دریچه ها ، مراقب باشید که خیلی سخت سمپاشی نشود ، زیرا این باعث آسیب دیدن پره های فن کامپیوتر می شود. برای تمیز کردن لبه های سوراخ ها و تیغه های فن از یک پارچه پزشکی استفاده کنید.

 

هرگز کمپرسور هوا را روی پروانه فن قرار ندهید ، زیرا این ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد چرخ شود.

 

بنادر

پس از تمیز کردن هوا و سوراخ های فن ، به درگاه ها بروید. این پرتال ها مکان هایی هستند که انبوهی از آن جمع می شوند. برای از بین بردن آنها باید از یک پارچه پزشکی استفاده کنید.

 

یک دمنده هوای فشرده در اینجا همچنین می تواند به تمیز کردن درگاه ها کمک کند. فقط مراقب باشید اشیاء را به عمق بنادر با فشار هوا ارسال نکنید.

 

نمایش دادن

اگر می خواهید صفحه را پاک کنید ، حتما قبل از انجام این کار لپ تاپ را خاموش کنید. باز هم از یک تکه کتانی مانند تی شرت استفاده کنید و هرگز از پارچه های مقاوم در برابر خراش استفاده نکنید.

 

هرگز از کاغذ توالت برای تمیز کردن صفحه استفاده نکنید. هرگز برای تمیز کردن صفحه از راه حل های تمیز کننده مبتنی بر آمونیاک استفاده نکنید.

 

اگر از این راه حل ها استفاده می کنید ، صفحه نمایش به پایان رسیده است. برای این کار ، حتما از راه حل های ایمن برای تمیز کردن مانیتور خود استفاده کنید. همیشه محلول را روی پارچه اسپری کنید و از اسپری مستقیم روی صفحه خودداری کنید.

 

پارچه را از روی چپ به راست و از بالا به پایین روی صفحه بکشید. همچنین می توانید با مخلوط کردن ایزوپروپیل الکل و آب پاک کننده خود را تهیه کنید. این محلول باید حاوی قسمتهای مساوی از آب و الکل باشد.

 

صفحه کلید

این صفحه کلید یکی از کثیف ترین قسمت های یک کامپیوتر است و می تواند هنگام کار روی آن انواع غذا و نوشیدنی را بریزد. بسیاری از اشیاء به انگشتان شما می چسبند و از این طریق وارد صفحه کلید خود می شوید.

 

برای از بین بردن ذرات و ذراتی که در زیر صفحه کلید غرق شده اند از فن هوای فشرده مورب استفاده کنید. به دفترچه لپ تاپ خود مراجعه کنید. زیرا کلیدهای صفحه کلید شما برای تمیز کردن قابل جدا شدن است.

 

پس از تمیز کردن ، مطمئن شوید که کلیدها در وضعیت صحیح قرار دارند. پارچه پزشکی ابزاری مفید برای تمیز کردن کلیدها و محیط اطراف آنها است.





:: برچسب‌ها: از بین بردن خش روی بدنه لپ تاپ , تميز كردن فن لپ تاپ با سشوار , چگونه زیر دکمه های لپ تاپ را تمیز کنیم , روش تميز كردن ال سي دي لپ تاپ , پولیش بدنه لپ تاپ , خش گیر لپ تاپ , اسپری تمیز کننده لپ تاپ , ترمیم رنگ لپ تاپ , چگونه صفحه نمایش لپ تاپ را تمیز کنیم , برق انداختن لپ تاپ , چگونه زیر دکمه های لپ تاپ را تمیز کنیم , از بین بردن خش روی بدنه لپ تاپ , تميز كردن صفحه لپ تاپ با الکل , اسپری تمیز کننده لپ تاپ , پولیش بدنه لپ تاپ , چگونه لپ تاپ را تمیز کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');