ارزان ترین راه برای ساخت یک خانه: 10 نکته برای ساختمان خانه مقرون به صرفه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




در بسیاری از نقاط کشور کمبود مسکن مقرون به صرفه خریداران خانه خسته کننده است. اگر این وضعیت شماست، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن قرمز داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید. بسیاری از گزینه های مختلف در دسترس برای استفاده و ساخت یک خانه بودجه دوستانه ممکن است یک پروژه قابل انجام شما می خواهید در وجود دارد.

در اینجا برخی از راهنمایی برای کمک به شما ساخت خانه بودجه دوستانه خود را:

1. ساده طراحی خانه خود را

ارزان ترین راه برای ساخت یک خانه طراحی یک جعبه ساده است. چسبیده به یک مربع یا مستطیل ساختمان و طراحی ساده می سازد. به طور کلی ساختمان ارزان تر از ساختمان وسیع یک داستان خانه، بنابراین شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن برنامه ریزی برای چند داستان خانه اگر شما نیاز به فضای بیشتر.

اگر شما نگران یک خانه جعبه سبک است رفتن به جذاب، در نظر بگیرید که شما می توانید بیرونی جالب تر با محوطه سازی را، کرکره، روشنایی و دیگر گزینه های دکور که م

قدار زیادی هزینه نیست.

بخش دیگری از طراحی خانه را در نظر بگیرید سقف است. باور کنید یا نه ، بسیاری از طرح های مختلف بام وجود دارد و آنها می توانند قیمت خانه خود را تحت تاثیر قرار. ساده تر طراحی بام ، ارزان تر از آن خواهید بود برای ساخت یک خانه.

برای مثال با توجه به RemodelingImage.com نصب و راه اندازی برای (تقریبا) سقف مسطح در 1500 فوت مربع هزینه های خانه از 6000 $ – $15،000 در دمای. برای سقف شیروانی ، سقف معمولی ، دو زمین ، هزینه نصب $12،000-$18،000 و تا 2 25،000 هنگامی که شما عامل در هزینه برای زونا آسفالت است. سقف حتی پیچیده تر، سقف منسارد-با یک پشت بام مسطح و رزین های متعدد - می توانید هزینه های نصب و راه اندازی دارند have 20،000-5 50،000 به طور متوسط.

البته هزینه ها بستگی دارد تعدادی از عوامل از جمله اندازه صفحه اصلی/سقف مواد مورد استفاده و تعداد زمین و شیب و طول دامنه. ضرمرز همچنین می توانید قیمت را افزایش می دهد.
2. سعی کنید یک خانه کوچک

یک دلیل وجود دارد خانه های کوچک در حال افزایش محبوبیت: آنها با هزینه کمتری به ساخت و ساخته می شود بر روی چهار چرخ برای کسانی که ممکن است مایل به حرکت در آینده است. شما لزوما نیاز به خرید یک خانه کوچک برای دریافت مزایای هزینه یک خانه کوچکتر.

بسیاری از مواد و کار خود را در حال رفتن به هر فوت مربع قیمت. ساخت یک خانه 2000 فوت مربع به جای یک خانه 3000 فوت مربع، و شما در حال رفتن به خودتان پول را نجات دهد. تصمیم به ساخت یک خانه کوچک ، که با تعریف زیر 400 فوت مربع ، و شما در حال رفتن به خودتان یک دسته کامل از پول را نجات دهد. هزینه متوسط برای ساخت یک خانه کوچک حدود $20،000 - $30،000 برای مواد است. بسته به اینکه آیا خانه کوچک خود را تلفن همراه و یا ثابت است ، شما همچنین ممکن است مجبور به خرید زمین برای ساخت آن در. با توجه به وزارت کشاورزی ایالات متحده، که در مورد $3،160 در هر جریب برای زمین های روستایی، به طور متوسط در 2020. با این حال ، هزینه زمین در دولت شما برنامه ای برای زندگی ، ویژگی های خاص مانند دریاچه ها و نزدیکی زمین به مناطق شهری بستگی دارد. همچنین مهم است به یاد داشته باشید بنابراین شما نیاز به نگاه گزینه های تامین مالی جایگزین که شما به طور معمول وام مسکن برای یک خانه کوچک نمی باشد.
نگاهی به اولین گام به سمت وام مسکن مناسب.

درخواست آنلاین برای توصیه های متخصص با نرخ بهره واقعی و پرداخت.
من می خواهم به خرید یک خانه من می خواهم به تشکیلات جدید بکار تجاری
3. استخدام سازنده خانه با تجربه

اگر شما در حال کار با سازنده خانه استخدام یک تجربه. در حالی که سازنده خانه با تجربه ممکن است بیش از یک با کمی به هیچ تجربه هزینه ، شما به احتمال زیاد هزینه در طول فرایند ساختمان را تشکیل می دهند. سازنده با تجربه می تواند کمک به شما کشف کردن که در آن به صرف و که در آن به صرفه جویی. آنها احتمالا ایده های صرفه جویی در پول خلاق دارند. و آنها می تواند کمک به شما برای جلوگیری از مشکلات قبل از آنها بوجود می آیند از آنجایی که آنها به احتمال زیاد تا به حال مقدار زیادی از تجربه مرور مشکلات در حرفه خود است.
4. صرفه جویی در هزینه های تبدیل شدن به یک پیمانکار عمومی

اگر شما تجربه ساخت و یا یک شبکه بزرگ از نیروی کار ماهر، شما ممکن است تصمیم به عمل به عنوان پیمانکار خود را و مدیریت روند ساختمان خانه خود را. شما هنوز هم ممکن است بخواهید برای کار با یک معمار و یا دانلود برنامه ای برای یک خانه از اینترنت.

اقدام به عنوان پیمانکار خود را یکی از راه های که شما می توانید صرفه جویی در هزینه است. اگر شما قادر به انجام بسیاری از کار خود را، این می تواند یکی از ارزان ترین راه برای ساخت یک خانه.

که گفت: اگر این اولین بار خود را ساخت یک خانه برخی از کار هنوز هم توسط پیمانکاران فرعی باید انجام شود. تصحیح اشتباهات خود را می توان پر هزینه و وقت گیر است، بنابراین اگر شما مطمئن نیستید که از مهارت های خود را استخدام حرفه ای می توانید صرفه جویی در پول در دراز مدت.
5. طرح های طراحی خود را تایید کنید

انتظار و طراحی مجدد خانه شما می تواند هزینه زیادی داشته باشد. مثلا، اگر شما تمام مجوزهای لازم در زمان نیست، شما یک مقدار زیادی از زمان صرف (و پول) انتظار برای مجوز به تایید شود. هر گونه تغییری که شما را به طرح ساختمان خود را در طول فرایند ساخت و ساز نیز قابل توجهی به کل هزینه ساخت اضافه کنید. همین دلیل است که مهم است که برنامه های خود را در اوایل فرایند برنامه ریزی قبل از اینکه شما شروع به ساخت و ساز مورد تایید است.

به علاوه اگر شما شروع به کار بدون گرفتن آنها تایید شده برای اولین بار توسط شهر یا شهرستان خود را، شما در معرض خطر اتهام سنگین خوب (و یا حتی بدتر نیاز به ازنو برخی از شما در حال حاضر به اتمام کار).
6. بودجه ، برنامه ریزی و قیمت از همه موارد

منتظر نیست تا پایان به هزینه شگفت زده می شود. ایجاد بودجه و قیمت کردن همه چیز را که شما انتظار می رود به صرف در خانه. در حالی که شما ممکن است یک حق برآورد کامل از آغاز ندارد، شروع به گرفتن یک دسته در هزینه های می تواند به شما در طول تمامی مراحل ساخت و ساز کمک کند.

هر زمان که تغییر قیمت و یا هزینه اضافه می شود ، مطمئن شوید که شما آن را به بودجه خود را اضافه کنید. این باید یک سند زنده باشد که به عنوان برنامه های شما تغییر می کند ، بنابراین شما همیشه می دانید که در هزینه های خود هستید و خطر ابتلا به پول را از دست نمی دهید.
نگاهی به اولین گام به سمت وام مسکن مناسب.

درخواست آنلاین برای توصیه های متخصص با نرخ بهره واقعی و پرداخت.
من می خواهم به خرید یک خانه من می خواهم به تشکیلات جدید بکار تجاری
7. مصالح ساختمانی را عاقلانه انتخاب کنید

انواع مختلف مصالح ساختمانی هزینه های مختلف داشته باشد. انتخاب مواد مقرون به صرفه برای سازندگان خانه و مسکن می تواند کمک به حفظ پروژه مقرون به صرفه. در اینجا چند به نظر می.
مواد اصلاح شده

در حالی که با استفاده از مواد اصلاح شده مانند درب انبار قدیمی و یا چوب در ساخت خانه خود را مرسوم ، مد روز است، یک دلیل عملی آن چنان محبوب وجود دارد: موجب صرفه جویی در پول. برای درب اصلاح نگاه، طبقه چوب، پنجره ها و اقلام تزئینی.

مطمئن نیستید که در آن برای پیدا کردن مواد اصلاح? بررسی Craigslist، سیاره، استفاده مجدد، نجات فروشگاه و یا پیدا کردن یک خانه است که در حال حاضر در حال پاره کردن و ببینید اگر شما می توانید نجات هر یک از آن مواد.
پانل های پیش ساخته

پانل های پیش ساخته پانل های دیوار که سفارشی ساخته شده در داخل یک کارخانه و حمل به سایت ساخت هستند. با داشتن دیوارهای ساخته شده در داخل خانه و حمل به سایت آماده نصب، آنها می توانند در ساخت و ساز و فریم زمان کار کاهش. این می تواند کمک به شما صرفه جویی در پول چون شما برای کار اضافی برای ساخت و قاب دیوار پرداخت نمی.
بتن پیش ساخته

درست مثل پانل های پیش ساخته ، بتن پیش ساخته بتن است که به یک قالب قابل استفاده مجدد ریخته می شود ، در داخل خانه درمان می شود ، سپس به محل ساخت منتقل می شود. به طور متوسط، هزینه های بتن پیش ساخته کمتر از در محل ریختن به دلیل آن کاهش در در محل کار و می تواند کمک به جلوگیری از تاخیر به دلیل آب و هوا.
ظروف حمل و نقل

این ایده مسکن جایگزین با استفاده از ظروف حمل و نقل قدیمی برای ساختار خانه. از آنجایی که آنها ساختار در حال حاضر دست نخورده است ، این نوع مسکن می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز کمک کند. البته، شما نیاز به در نظر گرفتن تغییرات شما نیاز به را به ظرف آن را تبدیل به فضای قابل زندگی و هزینه های بالا اگر شما استفاده از بیش از یک ظرف.
چوب بلال

بلال مخلوطی از نی است، خاک رس و زیر خاک. این مواد خاکی بسیار ضخیم است ، مزایای حرارتی و انرژی کارآمد را فراهم می کند. و از آنجا که بسیاری از مواد تشکیل دهنده برای چوب بلال را می توان در محل به صورت رایگان یافت، شما می توانید یک مقدار خوبی از پول در هزینه های مواد را نجات دهد. بلال نیز شناخته شده است به صدها سال گذشته و تنها نیاز به یک لایه جدید هنگامی که آن را در نهایت نیاز به ثابت شود.
8. خرید مواد در تخفیف

مواد در حال رفتن به یکی از بزرگترین هزینه های خود را (اگر نه بزرگترین) از کار. بنابراین اگر شما می توانید بودجه مواد خود را کاهش، شما به طور قابل توجهی کاهش هزینه برای ساخت خانه خود را. هنگامی که شما شروع به خرید، هر تامین کننده بپرسید که آیا آنها ارائه تخفیف سازنده. بله، آن را خوب به درخواست. شما ممکن است خرید مواد در یک مقدار به اندازه کافی بزرگ به واجد شرایط، اما آن ضرری ندارد به درخواست.

اگر شما نمی توانید واجد شرایط برای تخفیف در مواد خود را، شما ممکن است بخواهید پیمانکار خود را به خرید اقلام برای شما با استفاده از تخفیف خود را. بسته به رابطه شما، آنها ممکن است یک نشانه گذاری به انجام این کار برای شما به اتهام نیست.
9. اضافه کردن ویژگی های خانه با انرژی کارآمد برای تخفیف و مالیات

هر کس به نظر می رسد در هنگام ساخت و ساز سبز می شود و دلیل صرفه جویی در هزینه برای آن وجود دارد. با استفاده از مواد با انرژی کارآمد، از جمله عایق بهتر و با راندمان بالا ویندوز، ممکن است هزینه بیشتر در صف مقابل، اما در نهایت می تواند صرفه جویی در پول برای مالکان در طول سال. انرژی خورشیدی یا باد را به عنوان یک منبع قدرت در نظر بگیرید ، اما بررسی کنید تا مطمئن شوید که این در منطقه شما و مناسب برای قطعه خاص خود را از زمین در دسترس هستند.

شما همچنین ممکن است قادر به واجد شرایط برای تخفیف و معافیت های مالیاتی برای ساخت برخی عناصر انرژی کارآمد به خانه خود را. بررسی با EnergyStar.gov برای جستجوی تخفیف های محلی ، ایالتی و فدرال برای پروژه های انرژی خود را.
10. DIY تا آنجا که می توانید

پس از اتمام خاص در خانه خود را شما دوست دارم به وجود دارد ، اما شما نمی توانیم؟ وقت آن است که برخی از فیلم ها را تماشا کنید و خودتان را امتحان کنید. رفتن مسیر DIY می تواند به شما پول را نجات دهد، به ویژه هنگامی که آن را به چیزهایی مانند نقاشی و یا تخمگذار کف می آید.

اما نه همه کار که شما DIY خواهد بود محافظ پول. اگر شما نمی دانید که چگونه به انجام برخی از مشاغل مانند لوله کشی یا برق آن ممکن است هزینه شما بیشتر به کسی که رفع اشتباهات خود را پایین جاده.

 

مقالات مرتبط :

H. Moser & Cie: حس جدیدی از سنت

قیمت کولر گازی مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری

آیا الان وقت خریدن خانه در ترکیه است؟





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : سه شنبه 16 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');