H. Moser & Cie: حس جدیدی از سنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



رو توسط یک روح کارآفرینی است که قدمت آن به آغاز آن ، H. موزر و Cie. همچنان به نوآوری بازار ساعت مچی لوکس سوئیس با احترام مبارز برای سنت. در طول نوبه خود از قرن 19, هاینریش موزر, که به یک خانواده از ساعت ساز متولد شد, راه خود را به سنت پترزبورگ ساخته شده و تاسیس H. موزر & Cie.، به کارگیری صدها نفر از صنعتگران در سوئیس. از آن زمان ، اشتیاق نام تجاری برای کارآفرینی یک مستاجر کلیدی از فرهنگ خود باقی مانده است ، و آنها را مجبور به حرکت جسورانه در بازاریابی خلاق و توسعه محصول می کند. امروز ، این شرکت متعلق به خانواده Meylan است،و آنها به شدت ارزش هنر ساعت سازی سوئیس. با توجه به قانون سوئیس, فقط 60% از یک ساعت مچی باید در کشور ساخته شده به یک ساعت مچی سوئیس واقعی ابداع می شود-اما برای H. موزر & Cie.، که فقط به سادگی کافی نیست. این شرکت نوآورانه که ساعتهای آن بیش از 95 ٪ سوئیس ساخته شده است ، بیانیه ای قوی در 2017 با نادیده گرفتن برچسب "سوئیس ساخته شده" بر روی ساعت خود ساخته شده است. H. موزر & Cie. در واقع ، یکی از معدود شرکت هایی است که موهای خود را تولید می کند که به بسیاری از مارک های دیگر در صنعت عرضه می شود. علاقه مند به دیدن چه چیزی باعث یک H. موزر & Cie. ساعت چندان قانع کننده است ؟ سازمان دیده بان بررسی متخصص در این تلاش ماه دائمی ساعت مچی Aventurine, یا این مرکز پیشگام قطعه ثانیه. و, اگر شما با توجه به جمع آوری قطعات از دیگر مارک های مستقل, خواندن این مقاله که مورد بحث ظهور هند.
جهان التقاطی از H. موزر & Cie

به عنوان یک شرکت دیده بان مستقل, H. موزر & Cie. ترس به فشار پاکت و جهش تازه و جذاب و خلاق در ساعت سازی است. مباهات چهار ستون از جمله پیشگام ، تلاش، میراث، و ساده ، H. موزر و Cie. همچنین ایجاد ساعتهای سری مفهوم باور نکردنی است که سرپیچی از هر هنجار. هر ساعت سری مفهوم ، مانند این ساعت Vantablack فریبنده ، از H. Moser & Cie محروم شده است. لوگو ، اجازه دادن به شماره گیری فوق العاده ای انجام تمام صحبت کردن. خود را پیچیده و کشنده شماره گیری رنگ های بدنام و می تواند بیش از 200 مرحله برای ایجاد مانند فوق Vantablack ® شماره گیری است که اساسا عدم وجود ماده و یا خود را بد بو آبی fumé شماره گیری نمایید. کشف بیشتر از موزر متعلق به قبل از ما به تماشای مانند مباشر, و یا خواندن این مقاله در مورد ساخت یک مجموعه ساعت رنگارنگ از رنگ های غنی و سایه.
کشف مدل های ساعت H. Moser

در تلاش برای گرفتن جوهر منحصر به فرد با نام تجاری و طرح های خیره کننده, ما در تلاش برای معاون کشیش بخش انتخاب گسترده و قوی متعلق به قبل از موزر ساعت. اطلاعات بیشتر در مورد چند تن از قطعات برجسته از مجموعه ما بدانید.

مرجع مایو. 321503005

این ساعت مچی دستی باد خیره کننده ویژگی های یک مورد 38.8 mm ساخته شده از 18k گل رز طلا. شماره گیری نقره ای ساده آن است سخاوتمندانه توسط یک بند تمساح قهوه ای قدردانی و 18k گل رز طلا تنگ دست و پنجه نرم. توابع شامل ساعت ، دقیقه ، و کوچک ثانیه-یک قطعه بزرگ برای هر جمع. اگر شما می خواهم برای دیدن یکی دیگر از مرجع مایو, تماشای این بررسی متخصص از کد عکس. 321503003.
مرکز ساده ثانیه کد عکس. 62001200

نمایاندن زینت یک ماتریس فریبنده شماره گیری دود سبز, این ساعت اتوماتیک خود سیم پیچ با یک مورد از فولاد ضد زنگ 40mm و دستبند فولاد ضد زنگ مجهز. قابلیت های آن اساسی است, در عین حال پیچیده, جمع خشنود که به دنبال یک ساعت مچی تنها با ساعت, دقیقه, و ثانیه.
مرکز تلاش ثانیه کد عکس. 13430205

این ساعت مچی خوش تیپ یک قطعه دستی بادی 40.8 میلی متری با یک مورد طلای سفید 18k ، شماره گیری خاکستری خاکستری و یک بند چرمی قهوه ای Kudu است. دوباره قابلیت های آن شامل ملزومات—ساعت دقیقه و ثانیه—اما هیچ علاقه مندان خواهد شد تمایل برای اطلاعات بیشتر زمانی که آنها را ببینید این یکی دیده بان نزدیک است.
مباشر ثانیه کوچک کد عکس. 23270402

در حال جستجو برای یک ثانیه کوچک براق H. موزر ساعت? این ساعت دستی 39mm بادی با یک مورد طلای 18k ، شماره گیری تخته سنگ و یک بند تمساح قهوه ای مناسب برای هر مناسبت پاشنه بلند مجهز شده است.


خرید متعلق به قبل از H. موزر & Cie. ساعت

به عنوان پیشرو در جهان پلت فرم برای خرید و فروش و معاملات متعلق به قبل از ساعتهای لوکس, ما ارائه می دهیم یک انتخاب بی نظیر از H. موزر, ساعت, تضمین اصالت و کیفیت استثنایی از هر قطعه است. کاوش دیگر قطعات متعلق به قبل از مشابه در سبک های بررسی دقیق مجموعه ما را از سوئیس و لباس ساعت. و اگر شما فقط شروع مجموعه خود را از ساعتهای لوکس برای پیدا کردن مناسب برای شما با خواندن این مقاله حتما.
پرسش و پاسخهای متداول در مورد H. موزر ساعت

آیا H. موزر بعدی F. P. Journe?

با توجه به تفاوت در فلسفه طراحی هر نام تجاری و نوآوری های فنی ، تقریبا غیرممکن است که H. Moser & cie و Fp Journe را مقایسه کنید. با این حال ، شبیه به Journe ، H. Moser & Cie یک نام تجاری مستقل قابل توجه است که قطعات را با جزئیات ، دقت و کیفیت در ذهن تولید می کند.
است H. موزر horology بالا?

بسته به تعریف یک مجموعه خاص از horology بالا, H. موزر می تواند در میان نخبگان در نظر گرفته به عنوان آنها عناصر ساعت سازی لوکس سنتی قرض. با این حال, با توجه به احترام تا حدودی مبارز خود را برای هنجارهای, آنها در سبک از مارک های horology بالا مانند Audemars Piguet را متفاوت, Patek فیلیپ, و Vacheron کنستانتین.
چقدر هزینه ساعت H. Moser و cie ؟

همه ساعتهای متعلق به قبل از در قیمت با توجه به عوامل مختلف مانند شرایط متفاوت است, تقاضا, و اسناد رسمی و یا بوکس. با این حال ، بازار ثانویه یک محل عالی برای پیدا کردن شرایط نزدیک به نعناع ساعت در یک نقطه قیمت مقرون به صرفه تر است. در حال حاضر ، موجودی ما از پیش متعلق به H. موزر & cie ساعت در محدوده هزینه از range 9,950 به 9 99,950.
چگونه بسیاری از ساعتهای کند H. موزر تولید هر سال?

هر سال ، H. Moser & Cie حدود 1200 ساعت تولید می کند.
آیا WatchBox تضمین رضایت برای ساعت H. Moser خود?

بله ، تمام ساعتهای Moser متعلق به قبل از ما توسط یک گارانتی جهانی WatchBox 2 سال پشتیبانی می شود. اطلاعات بیشتر در مورد WatchBox اختصاصی تیم از کارشناسان با خواندن داستان ما و یا دریافت اطلاعات دقیق در مورد فرآیند احراز هویت.


خرید متعلق به قبل از H. موزر & Cie. ساعت

به عنوان پلت فرم پیشرو در جهان برای خرید ، فروش ، و تجارت ، ساعتهای لوکس متعلق به قبل از ، ما ارائه می دهیم انتخاب بی نظیر از H. موزر و Cie. ساعت ، تضمین صحت و کیفیت استثنایی هر قطعه. کاوش دیگر قطعات متعلق به قبل از مشابه در سبک های بررسی دقیق مجموعه ما را از سوئیس و لباس ساعت. و اگر شما فقط شروع مجموعه خود را از ساعتهای لوکس برای پیدا کردن مناسب برای شما با خواندن این مقاله حتما.

http://nod32-pass.ir/913/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d9%88-%d8%b4%d8%b9%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/





:: برچسب‌ها: موزر , ماشین , خرید موزر , ماشین کوتاه مو , ماشین مو ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : یک شنبه 14 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');