مشکل اتصال فن کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شما نمی توانید نقطه اتصال را پیدا کنید. توصیه می کنم با استفاده از دوربین (موبایل) از نقطه اتصال این سیم به مادربرد عکاسی کنید تا در آینده این مشکل ایجاد نشود.

 

محیط خارجی و لبه های تیغه ها را با پارچه کاملاً تمیز کنید (اگر رطوبت بسیار بسیار کمی در آن وجود دارد).

 

سپس با دقت برچسب را بر روی وسط فن بلند کنید تا شافت فن را علامت گذاری کنید برخی از فن ها ممکن است لایه لاستیکی یا مشابه آن را در شافت خود داشته باشند.

 

همچنین می توان با نوک ناخن یا پیچ گوشتی بلند شد و سپس یک یا دو قطره روغن با یک قطره چکان داخل محور پنکه نصب کرد. (تصویر زیر)

 

برچسب و موارد دیگر را تعویض کرده و فن را در داخل شاسی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فن به درستی در CPU نصب شده است و سیم کاملاً در جای مناسب به مادربرد وصل شده است ، سپس کیس را ببندید و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. برق را روشن کنید و آن را روشن کنید.






:: برچسب‌ها: نچرخیدن فن سی پی یو , اگر cpu بسوزد چه میشود , علت روشن نشدن فن سی پی یو , نشانه های خرابی سی پی یو , روغن کاری فن سی پی یو , علت کار نکردن فن کیس , تعمیر فن کامپیوتر , قیمت فن کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');