عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



پس از خاموش یا راه اندازی مجدد سیستم ، می توانید برنامه را کوچک کنید و آن را به سیستم سینی ارسال کنید تا در قسمت نوار وظیفه ویندوز جای خود را نگیرد. این برنامه در همان پس زمینه به خوبی کار می کند و حتی اگر کسی سعی کند سیستم شما را بصورت دستی خاموش کند ، موفق نخواهد شد.


      برنامه     ترفند     موفق
      مجدد     یک     جلوگیری


چگونه قفل Windows Shot Don را باز کنیم؟

برای حذف این بلوک ، کافیست دوباره برنامه را اجرا کرده و بر روی دکمه green Allow کلیک کنید. اکنون این دکمه خاکستری است و گزینه Block قرمز رنگ خواهد بود.

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

این برنامه یک آیکون ویژه را در نوار وظیفه ویندوز قرار می دهد و با توجه به تصویر زیر می توانید راه اندازی مجدد ویندوز 10 را بدون باز کردن برنامه مسدود یا باز کنید. در اینجا حتی می توانید سیستم را مجبور به خاموش یا راه اندازی مجدد کنید!

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

این برنامه بیشتر راه اندازی مجدد و کرکره ویندوز را مسدود می کند. از موارد اتوماتیک گرفته تا خاموش کردن دستی توسط افراد. این برنامه هنگام بارگیری یک فایل بزرگ ، کاربرد آن را نشان می دهد و شما نمی خواهید ویندوز به دلایلی مانند نصب به روزرسانی مجدداً راه اندازی مجدد شود. در بخش تنظیمات این برنامه ، به محض روشن شدن سیستم می توانید آن را فعال کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به قسمت تنظیمات / در مورد برنامه بروید.



 طبق گفته Talab ، اکنون فقط کافی است گزینه Start with Windows را برای اجرای برنامه در Windows Startup بررسی کنید. علاوه بر این ، نماد برنامه را می توانید از سینی System خارج کرده و در منوی Start قرار دهید.

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

شایان ذکر است که این برنامه نمی تواند همه کرکره های اجباری را مسدود کند. طبق تصمیم توسعه دهنده برنامه ، شرایطی وجود دارد که این برنامه خود را از حالت انسداد خارج کرده و به سیستم اجازه می دهد تا خاموش و روشن شود. اما این فرآیندها برای کاربران معمولی ویندوز کمتر متداول است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. برای بارگیری این برنامه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: راه اندازی کامپیوتر قدیمی , تنظیمات زمان راه اندازی کامپیوتر , تنظیمات سیستم کامپیوتر , تنظیم مجدد کامپیوتر , اموزش راه اندازی مجدد ویندوز , بازگردانی ویندوز 7 به تنظیمات کارخانه , آموزش تنظیمات کامپیوتر , پس از مراحل و سیستم عامل در حافظه قرار می گیرد , صفحه ورود به ویندوز نمایش داده می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');