آموزش IP مودم اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




ترفند برای دریافت مودم ip

 

گاهی اوقات اینترنت در خانه یا محل کار نیاز به تغییر گذرواژه‌ها دارد و این همان چیزی است که باعث می شود IP داشته باشیم.

 

از آنجا که در همه مودم ها ، برای ورود به صفحه تنظیمات ، باید آدرس IP آن را در مرورگر تایپ کنید تا به صفحه تنظیمات دسترسی پیدا کنید. بیشتر مودم ها یکی از دو آدرس 192.168.1.1 یا بصورت پیش فرض دارند

 مودم ایپی

192.168.0.1 اما به دلایلی ممکن است شما این آدرس را تغییر داده اید و نمی توانید آن را به خاطر بسپارید ، در این صورت باید مراحل زیر را برای یافتن این آدرس دنبال کنید:

 

روش 1: به منوی Windows Start بروید و cmd / k ipconfig را در پنجره Run تایپ کنید. اکنون در لیستی که ظاهر می شود ، عبارت Default Gateway را جستجو کنید. شماره مخالف ، آدرس IP روتر یا مودم شماست.

 

روش 2: مجددا به منوی Start و Run windows بروید و این بار cmd / k tracert را تایپ کنید تا آدرس IP در اولین خط این پنجره نمایش داده شود.

 

روش 3: اگر هیچ یک از این روش ها کار نکنند ، می توانید روتر یا مودم خود را مجدداً تنظیم کنید تا به تنظیمات اصلی آن برگردید. در این حالت ، آدرس IP شما به طور معمول 192.168.0.1 یا 192.168.1.1 خواهد بود.

 

برای تنظیم مجدد دستگاه ، به دنبال کلید زیر کلمه تنظیم مجدد باشید. حالا آن را فشار داده و 10 تا 15 ثانیه نگه دارید.

 

توجه داشته باشید که در صورت تنظیم مجدد مودم ، تمام تنظیمات ریست می شوند و اتصال شما قطع می شود. برای اتصال مجدد ، یا باید خودتان تنظیمات لازم را انجام دهید یا به ADSL ISP خود بروید و برای تنظیم مجدد به آنها مودم بدهید.





:: برچسب‌ها: تنظیمات مودم تی پی لینک , ورود به تنظیمات مودم با گوشی اندروید , ورود به تنظیمات مودم tp link , ورود به تنظیمات مودم dlink , سایت تنظیمات مودم tp link , ورود به تنظیمات مودم zyxel , تنظیمات مودم dlink , تنظیمات مودم تی پی لینک , آی پی مودم tp link , تنظیمات مودم ip link برای اینترنت مخابرات , سایت تنظیمات مودم , بدست آوردن آی پی مودم وایرلس دیگران , آی پی دادن به مودم , آموزش تغییر رمز مودم وایرلس ip link ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');