خطا در ویندوز 10 پیام خطا این برنامه نمی تواند در رایانه شخصی شما شروع شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




رفع این برنامه نمی تواند در پیام خطای رایانه شما در ویندوز 10 شروع شود
 

به طور کلی ، بیشتر پیام های نمایش داده شده توسط فیلتر SmartScreen در Windows 10 SmartScreen Filter در ویندوز 10 شما را از برنامه هایی که توسط مایکروسافت تأیید نشده اند محافظت می کند ، بلکه فقط در صورت محافظت نرم است. به خاطر داشته باشید که می توانید به سادگی این پیام را ببندید.

 

 

به طور معمول ، بیشتر پیام های نمایش داده شده توسط فیلتر صفحه هوشمند در هر سطح دسترسی بوده و پس از ورود به حساب اصلی ویندوز ناپدید می شوند. اما مشکل اصلی این است که به دلیل این فیلتر ، شما نمی توانید برنامه را روی رایانه خود اجرا کنید.

 

 

در این پیام ، شما فقط به تماس با توسعه دهنده برنامه توصیه می شوید و راه دیگری برای اجرای نرم افزار مورد نیاز وجود ندارد. این پیام حتی ممکن است برای برنامه هایی که قبلاً بدون مشکل کار کرده اند نمایش داده شود. در اینجا نحوه حل این برنامه نمی تواند روی پیام خطای رایانه شما اجرا شود.

 
این برنامه ممکن است روی رایانه شما کار نکند

خطا در ویندوز 10 پیام خطا این برنامه نمی تواند در رایانه شخصی شما شروع شود

 

این پیام خطا معمولاً به دلیل عدم تطابق بین نسخه ویندوز 10 و برنامه نمایش داده می شود. با این حال ، این پیام هنگامی ظاهر می شود که کاربر دارای یک حساب کاربری رایانه ای جعلی بخواهد نرم افزار را با "دسترسی بیش از حد" اجرا کند.

 

این پیام خطا هنگام نصب برنامه ها نمایش داده می شود ، بنابراین اگر یک برنامه کامل روی رایانه شما نصب شده باشد ، قادر به مقابله با این پیام نخواهید بود. روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد:

 
از یک حساب کاربری استفاده کنید

با نمایش این پیام خطا ، نمی توانید به حساب سرپرست دسترسی پیدا کنید. اگر از یکی از حسابهای رایانه مهمان و غیر اصلی استفاده می کنید ، با استفاده از یک حساب سرپرست وارد ویندوز شوید. اگر در حین نصب برنامه هنوز با این پیام روبرو هستید ، روش بعدی را امتحان کنید.

 
نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی

اگر از ویندوز 32 بیتی استفاده می کنید اما می خواهید یک برنامه 64 بیتی نصب کنید ، این پیام را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر کاربر ویندوز 64 بیتی باشید و برنامه شما 32 بیتی باشد ، این امکان وجود دارد.

 

این برنامه ممکن است روی پیام خطای رایانه شما کار نکند. در این حالت تنها راه نصب این برنامه استفاده از همان نسخه ویندوز است.

 
صفحه هوشمند را غیرفعال کنید

اگر هر دو مورد بالا را بررسی کرده اید و هنوز این پیام را دریافت کرده اید ، بهتر است فیلتر صاف صفحه نمایش هوشمند را با هم خاموش کنید.

 

برای این کار به صفحه کنترل "Control Panel" بروید و بر روی آیکون سیستم "System" کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود ، "Security" و سپس "Security and Maintenance" را وارد کنید.

 

در پنجره جدیدی که باز می شود ، "Windows SmartScreen" را پیدا کرده و در زیر آن "تغییر تنظیمات" را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: ارور gpt هنگام نصب ویندوز 10 , ارور هنگام نصب ویندوز 7 , آموزش نصب ویندوز 10 , ارور 0x8007025d در حین نصب ویندوز , مشکل نصب نشدن ویندوز 10 , گير كردن نصب ويندوز 10 , مشکل در نصب ویندوز 10 just a momen , مدت زمان نصب ویندوز 10 , رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها در ویندوز 10 , مشکل ریست نشدن ویندوز 10 , خطا در نصب ویندوز 7 , چرا ویندوز نصب نمی شود , ارور هنگام نصب ویندوز 10 , بسته شدن ناگهانی پنجره ها در ویندوز 10 , گير كردن نصب ويندوز 10 , علت نصب نشدن نرم افزار در ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');