شماره تلفن در ویندوز 10


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




ویندوز 10 یکی از امن ترین ویندوزهای تاریخ است که کیفیت بسیار خوبی دارد. سپس می توانید با ارسال شماره تلفن در ویندوز 10 مجبور شوید !! دنبال تالاب باشید.

 

مایکروسافت هنگام نصب نسخه جدید ویندوز 10 از کاربران خود درخواست می کند که شماره تلفن همراه خود را تهیه کنند.

 

طبق گفته Talab: در هنگام نصب ویندوز 10 درخواست دریافت شماره تلفن همراه؛ ساخت 17063 ویندوز 10 مایکروسافت از کاربران خود می خواهد در طی مراحل راه اندازی شماره تلفن همراه دریافت کنند ، و اگر از دادن شماره به مایکروسافت خودداری کنید ، اجازه نخواهید داشت نسخه جدید ویندوز 10 را روی رایانه خود نصب کنید.

 

در صفحه ای که برای این منظور نمایش داده می شود ، مایکروسافت دلیل درخواست شماره تلفن برای اتصال رایانه به تلفن همراه را اعلام می کند و می گوید؛ ویندوز همه دستگاههای شما را دوست دارد و این کار را برای بهبود فعالیت کاربر انجام می دهد.

ارسال شماره تلفن در ویندوز 10 اجباری شد!

 

متأسفانه دکمه "پرش" برای پرش از این صفحه وجود ندارد و باید شماره موبایل خود را وارد کنید. با وارد کردن شماره خود ، یک پیام متنی از مایکروسافت دریافت خواهید کرد که اعلام می کند این دو دستگاه به هم متصل هستند.

 

طبريال این به شما امکان می دهد از امکاناتی مانند "ادامه در رایانه شخصی" استفاده کنید ، ویژگی Continue on PC به کاربران امکان می دهد تجربه مرور وب خود را از سیستم عامل های موبایل با رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارند.

 

نسخه های اولیه به کاربران ویندوز 10 مایکروسافت این امکان را می داد که از این امر پرش کنند. هنوز مشخص است که آیا مایکروسافت در صورت شکایت کافی از کاربران ، تصمیم به بازگشت دکمه "پرش" خواهد گرفت یا خیر.





:: برچسب‌ها: باز كردن فايل vcf در کامپیوتر , دانلود مخاطب vcf , ویرایش فایل vcf در کامپیوتر , فرمت مخاطبین در اندروید , انتقال مخاطبین از کامپیوتر به گوشی , دانلود contacts vcf , ساخت فایل vcf در کامپیوتر , ذخیره شماره تلفن در کامپیوت , دانلود برنامه نمایش مخاطبین در کامپیوتر , نرم افزار مدیریت مخاطبین در کامپیوتر , دانلود دفترچه تلفن برای ویندوز , نرم افزار ثبت شماره تلفن , فارسی , دانلود نرم افزار phonebook , نرم افزار کانتکت برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');