نرم افزار Windows 7 Manager


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند برای تنظیم ، بهینه سازی و تمیز کردن ویندوز 7. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی نرم افزارها و اطلاعات سخت افزاری سیستم شما با یک کلیک.

 

بهینه سازی و سرعت بخشیدن و تمیز کردن رجیستری ، مدیریت راه اندازی ، آزاد کردن فضای هارد دیسک اشغال شده با حذف پرونده های بی فایده ، کپی و کپی. ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها برای افزایش سرعت و کارآیی ، حفظ امنیت با پاک کردن کلیدهای رجیستری ، کلمه عبور و اطلاعات شخصی ، بهینه سازی تنظیمات شبکه برای افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار است.

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به رایانه شما

هنگام خرید رایانه جدید یا نصب مجدد ویندوز ، عملکرد کامپیوتر شما به دلیل رایانه جدید یا بعد از نصب مجدد ویندوز بسیار بالاتر از گذشته است. اکنون با چند ترفند می توانید سرعت و کارایی رایانه خود را حتی بیشتر کنید.

 

اولین قدم تمیز کردن سیستم رایانه است. "برای رایانه هایی که چند ماه خریداری شده اند"

 

Wetland Magazine: ابتدا کامپیوتر را خاموش کرده و سپس برق را خاموش کنید. اکنون پرونده کامپیوتر را با دقت باز کنید. بسیار مراقب باشید ، به خصوص اگر این اولین بار باشد.

 

اشیاء فلزی را در قسمت مورد یا نزدیک تابلوهای رایانه قرار ندهید زیرا این امر می تواند به قطعات الکترونیکی آسیب برساند. از لمس کردن اجزای الکترونیکی روی تابلوهای "مدار الکترونیکی" رایانه خودداری کنید ، زیرا برق استاتیک از اصطکاک لباس شما احتمالاً باعث آسیب و سوزاندن آن می شود. حالا گرد و غبارهایی را که در قسمت انتهایی جمع شده است با دقت تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که فن های سیستم شما هموار و بدون گرد و غبار می چرخند.

 

پس از اتمام ، پرونده را ببندید ، برق را روشن کنید و رایانه خود را روشن کنید. اکنون زمان آن رسیده است که برنامه های غیر ضروری را روی سیستم حذف کنید ، برای این منظور به منوی Start رفته و سپس Control Panel را انتخاب کنید تا پنجره آن باز شود.

 

سپس Add یا حذف Programs را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. یک پنجره باز خواهد شد که لیست برنامه های نصب شده در رایانه شما را نشان می دهد. نرم افزاری را که نصب کرده اید انتخاب کرده و حذف نکنید. با سایر برنامه های نصب شده کار نکنید زیرا اگر درایور سخت افزار یا برنامه لازم را از سیستم خود حذف کنید ، سیستم شما با مشکل روبرو خواهد شد.





:: برچسب‌ها: دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز , پاکسازی ویندوز 7 , Win 7 manager , بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز 7 , آموزش کار با نرم افزار windows 7 manager , دانلود مدیریت فایل برای ویندوز 7 , Windows 7 Manager , Windows 7 manager 5 , 2 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');